Witamy w grupie Wiewiórki!
Kadra naszej grupy:
Nauczyciel- Justyna Najdowska
Nauczuciel- Ewelina Michalczyk
Lektorka- Hanna Niewiadomska
Woźna- Anna Pluta
TEMAT KOMPLEKSOWY: „Wakacyjnej sielanki minęła już pora. Radośnie ogłaszam- WRACAMY DO PRZEDSZKOLA! ”
Dziecko :
- zna zasady dotyczące zgodnego współżycia w grupie rówieśniczej oraz warunkujące bezpieczeństwo na terenie przedszkola, stara się ich przestrzegać
- nawiązuje właściwe kontakty z kolegami i pracownikami przedszkola, oparte na wzajemnym szacunku i akceptacji
- używa zwrotów grzecznościowych w określonych sytuacjach
- nabywa odwagę i umiejętności wypowiadania własnych myśli w kontaktach indywidualnych i zespołowych
- słucha utwory literatury dziecięcej prezentujące postacie literackie o właściwym i nagannym zachowaniu się; rozróżnia dobro od zła
- rozwija umiejętności językowe
- rozwija poczucie rytmu, sprawności manualne
- zapamiętuje imiona kolegów i koleżanek z grupy
- bierze aktywny udział w zabawach integracyjnych organizowanych przez N
Realizacja : 1.09- 10.09 i 18.09-22.09
„ Przedszkole”
1.Do przedszkola idzie, chłopczyk i dziewczynka. Na buzi każdego uśmiechnięta minka, jedno niesie misia, drugie niesie lale. I choć są bez mamy, nie martwią się wcale.
Ref: La, la, la, la, la! Do przedszkola kto jest zuch! La, la, la, la, la! I odwagę ma za dwóch! La, la, la, la, la! Do przedszkola kto jest zuch! La, la, la, la, la! I odwagę ma za dwóch!
2. A w naszym przedszkolu zawsze jest wesoło. Można skakać w gore albo tańczyć w koło. Kolorowe kredki barwy tęczy mają. Magiczne rysunki radość dzieciom dają.
Ref: La, la, la, la, la! Do przedszkola…
3. Pani przedszkolanka wszystkie tuli dzieci. Kiedy pada deszczyk albo słońce świeci. Po długich spacerach pyszne są obiadki. Wszyscy je zjadają, nawet te niejadki.
Ref: La, la, la, la, la! Do przedszkola….
|
„ Mądry przedszkolak” W. Szwajkowski
Mądry przedszkolak przykładem świeci – zawsze jest grzeczny dla innych dzieci. Nie krzyczy na nie, nawet gdy zły jest i ich nie szturcha, ani nie bije. Chce coś od innych – grzecznie poprosi i się z szacunkiem do nich odnosi. Jak z tego widać, nie trzeba wiele, by wszystkich dzieci być przyjacielem.
|