Mój przyjaciel mis
CELE:
- poznaie misiów z międzynarodowej literatury dziecięcej oraz z dobranocek
- rozwijanie mowy - swobodne wypowiedzi
- wdrażanie do stosowania reguł gramatycznych
- rozwijanie sprawnosci manualnej
- ćwiczenie narządów mowy poprzez wykonywanie celowych ruchów warg, języka, szczęki dolnej, podniebienia miękkiego
- doskonalenie umiejętnosci kodowania i odczytywania zakodowanej informacji
- doskonalenie orientacjiw schemacie ciała i otoczeniu
- utrwalanie nazw kolorów i odcieni
Jadą jadą misie
Jadą, jadą misie, tra la la la la,
śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
przyjechały do lasu, narobiły hałasu,
przyjechały do boru, narobiły rumoru.
Jadą, jadą misie, tra la la la la,
śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
a misiowa jak może, prędko szuka w komorze,
plaster miodu wynosi, pięknie gości swych prosi.
Jadą, jadą misie, tra la la la la,
śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
zjadły misie plastrów sześć
i wołają: "jeszcze jeść!"
Jadą, jadą misie, tra la la la la,
śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
przyjechały do lasu, narobiły hałasu,
przyjechały do boru, narobiły rumoru.
Mis
MIŚ JEST MAŁY I PUCHATY
MIS JEST FAJNY I KUDŁATY
MIŚ JEST GRUBY JAK TA KULA
MISIA ZAWSZE SIĘ PRZYTULA
LECZ CZASAMI TEŻ TAK BYWA
ŻE SIĘ O NIM ZAPOMINA
A WIĘC WEZMĘ MISIA CZULE
I DO SIEBIE GO PRZYTULĘ.