Kaprysy marcowej pogody- śnieg, słońce i trochę wody
Dziecko :
- wypowiada się na temat zmian zachodzących w przyrodzie przed zbliżającą się wiosną; poznaje zwiastuny wiosny
- poznaje elementy pogody oraz ich graficzne znaki umowne; zwraca uwagę na zmienność wiosennej pogody
- dostrzega piękno i bogactwo wiosennej przyrody
- rozwija zainteresowania poznawcze poprzez wyrabianie umiejętności obserwowania, porównywania, wnioskowania (wzbogaca doświadczenia:
słuchowe, wzrokowe, dotykowe)
- zna i kultywuje tradycje ludową związaną z pożegnaniem zimy i nadejściem wiosny
- rozwija sprawność manualną, wykonując różnorodne ćwiczenia grafomotoryczne
- utrwala pojęcia ,,teraz ,najpierw, potem”
- rozwija aparat oddechowy
|
,, Leci marzec” 1.Leci marzec wiosny szuka, Ref: Woda z dachu kap, kap, kap 2. Bo choć słońce już przypieka, Ref: Woda z dachu kap, kap, kap
|